Znajdź wszystkie niezbędne materiały eksploatacyjne do przygotowania powierzchni przed malowaniem i do lakierów rowerowych, takie jak materiały ścierne w arkuszach lub tarczach, gąbki ścierne (do łatwego szlifowania w zakamarkach), podkład lepki do zbierania kurzu.
A także jednorazowe słoiki dozujące i filtry papierowe do filtrowania lakieru, ja...
Znajdź wszystkie niezbędne materiały eksploatacyjne do przygotowania powierzchni przed malowaniem i do lakierów rowerowych, takie jak materiały ścierne w arkuszach lub tarczach, gąbki ścierne (do łatwego szlifowania w zakamarkach), podkład lepki do zbierania kurzu.
A także jednorazowe słoiki dozujące i filtry papierowe do filtrowania lakieru, jak i narzędzia i akcesoria do nakładania lakieru rowerowego.
Tutaj wybraliśmy tylko półprofesjonalny sprzęt, wydajny i ekonomiczny, do okazjonalnego lub regularnego użytku.
Możesz polegać na naszym doświadczeniu i naszych radach : chcemy zaoferować ci tylko to, czego potrzebujesz, aby z powodzeniem ukończyć lakierowanie na rowerze.
Filtry, papiery ścierne, lepkie podkładki (do zbierania kurzu), słoiki z wyskalowanymi mieszankami, aerografy, pistolety do malowania... Oto trochę wszystkiego, co może być przydatne, aby rozpocząć pracę nad przemalowaniem ramy, widelca a nawet felgi roweru.
Zdecydowanie zalecamy wybór lakieru nakładanego za pomocą pistoletu natryskowego, ze względu na jakość pracy, a także koszt.
Dla tych, którzy myślą o zainwestowaniu w sprężarkę powietrza lub dla tych, którzy już ją mają, wiedz, że użycie pistoletu jak profesjonalisty niewiele potrwa. Nie wahaj się wyposażyć w narzędzia i materiały eksploatacyjne, aby wykonać dobrą robotę :
Mała 24 – litrowa sprężarka powietrza, wąż i złączniki oraz pistolet. To wszystko !
Gdy ktoś chce pomalować rower aerozolem, jest to z pewnością praktyczne, jednak należy spodziewać się wyższych kosztów produktu i niższej jakości wykończenia.
To wszystko składa się na system sprężonego powietrza : sprężarka, złączniki, wąż, a na końcu pistolet lub aerograf. Na powierzchnię roweru wystarczy niewielki kompresor (24L). W przypadku pistoletu można użyć pistolet ''mini'' lub standardowy.
Możemy obejść się bez niektórych materiałów eksploatacyjnych, podczas gdy inne są niezbędne : istnieją stożkowe filtry papierowe do filtrowania lakieru lub bezbarwnego lakieru. Posiadamy też materiały ścierne do szlifowania kitów i podkładów, skalowane słoiki do mieszania produktów, a także lepkie podkładki, które służą do zbierania pyłu tuż przed natryskiem lakieru.
Lakier rowerowy do pistoletu
Lakier rowerowy w sprayu
Lakier rowerowy do gruntowania i uszczelniania
Specjalny lakier bezbarwny do roweru
Specjalne efekty do lakieru rowerowego
.
.
.
.
.