Stardust to europejski specjalista w zakresie lakierów z efektami specjalnymi i oczywiście także wszystkich typów lakierów do karoserii klasycznych. Wszystkie lakiery w aerozolach pakujemy w profesjonalnej jakości * do samochodów, motocykli i skuterów.
Lakiery w sprayu do karoserii są przygotowywane w fabryce tego samego dnia, a następnie wysył...
> Czytaj dalejStardust to europejski specjalista w zakresie lakierów z efektami specjalnymi i oczywiście także wszystkich typów lakierów do karoserii klasycznych. Wszystkie lakiery w aerozolach pakujemy w profesjonalnej jakości * do samochodów, motocykli i skuterów.
Lakiery w sprayu do karoserii są przygotowywane w fabryce tego samego dnia, a następnie wysyłane. Nasz wybór oryginalnych marek samochodów (kody kolorów samochodów i motocykli), lakierów z efektami, podkładów i bezbarwnych lakierów 2-składnikowych w sprayu do karoserii, a także bardzo kompletne, a przede wszystkim mające charakter techniczny, a nie generalista.
* Nasze produkty „pro” są wybierane ze względu na ich wysoką jakość i wydajność. Na naszej stronie dostępnych jest ponad 50 referencji w magazynie. Nie można ich znaleźć w dużych sklepach lub w sieciach „mainstreamowych”. Nasze „skrzynki” na aerozole wyposażamy w specjalne, trójkątne, a nie „okrągłe” dysze, aby imitować pistolety natryskowe.
Naczynia ciśnieniowe zawierają od 300 do 400 ml. Przypominamy, że podobnie jak wszystkie produkty pod ciśnieniem, zawierają one zwykle 25% produktu (lakiery na bazie rozpuszczalników) i 75% gazu pędnego.
Jaki lakier w sprayu do danego samochodu lub motocykla?
Czy można również malować i uzyskać takie same wyniki, jak profesjonalne malowanie natryskowe?
Oczywiście! Przede wszystkim dlatego, że produkty, które wypełniamy w zbiornikach ciśnieniowych są takie same jak te, które oferujemy w puszkach dla kulturystów.
Dodatkowo natryskiwanie nowymi dyszami „V” jest bardzo wydajne i daje idealnie nałożony lakier, w grubej lub cienkiej warstwie w zależności od rodzaju podkładu, w cienkich warstwach jako „matowa baza do lakierowania” oraz bezbarwne lakiery dwuskładnikowe o połysku i „efekcie mokrego” niemal dorównujący lakierom profesjonalnej karoserii.
Nasz zespół pozostaje do Twojej dyspozycji, aby wesprzeć Cię w projekcie malarskim: skonsultuj się z naszym serwisem technicznym przez e-mail 7/7 dni.
Technika malowania natryskowego samochodu lub motocykla różni się nieco od malowania natryskowego. Oto 3 podstawowe wskazówki, których należy przestrzegać, aby pomalować samochód lub motocykl lakierem w sprayu:
- Przed użyciem dobrze wstrząsnąć lakier w sprayu przez 10 sekund i regularnie wymieszać, aby utrzymać optymalne ciśnienie.
- Regularnie przecieraj dyszę i brzeg kanistra, aby uniknąć rozpryskiwania kropli na karoserii.
- Najlepiej zawsze zaczynać od cienkiej warstwy, aby umożliwić lepszą przyczepność lakieru i uniknąć zacieków.
Jeśli chodzi o gest i technikę nakładania lakieru w aerozolu na karoserię samochodu lub motocykla, przeczytaj nasz następny akapit.
Pod koniec użycia, odwróć puszkę ze sprayem i naciśnij, aby „oczyścić”.
Właściwe gesty i technika opryskiwania
Dobrze wykonane i udane malowanie to zasadniczo odpowiednia ilość lakieru nałożonego na nośnik.
Zasada nr 1 to zawsze utrzymywanie strumienia aerozolu prostopadle do powierzchni (strumień 90 ° skierowany w stronę wspornika). Niezależnie od kształtu, płaskiego, kanciastego lub rurkowatego, nadgarstek musi być elastyczny i dopasowywać się do krzywizn powierzchni.
Zawsze utrzymuj stałą odległość 15-20 cm między poruszającym się w sprayu a powierzchnią.
Staraj się mieć „mechaniczne” ramię z płynną, idealnie równą prędkością podczas natryskiwania. Ruchy są od lewej do prawej, a następnie od prawej do lewej.
Przestrzegaj prawidłowych grubości dla każdego produktu
Im szybszy ruch, tym dalej jesteś, tym mniej lakieru odkładasz na podparciu (ryzyko zbyt suchej warstwy lub „pylenia”, ponieważ wysycha w pełnym locie, kapie).
Kiedy już opanujemy tę koncepcję, musimy zróżnicować ilości, które należy zastosować dla każdego rodzaju lakieru do karoserii:
W przypadku podkładów należy nakładać podkłady typu wypełniające i wykonać bardzo cienkie warstwy podkładu.
Podkłady i lakiery: wykonaj szybkie przejścia (cienka warstwa), aby uzyskać optymalne rozmieszczenie cząstek perły i metalu. Szybkie mnożenie i sukces warstw.
W przypadku lakierów i bezbarwnych lakierów należy pozwolić na małą prędkość (grube i błyszczące powłoki).
Rozłóż warstwy na 5 do 10 minut w zależności od temperatury pokojowej.
Lakiery o efektach specjalnych
Kod koloru samochodu i motocykla
> Zmniejszyć.
.
.
.
.