Lakiery do karoserii to produkty wykończeniowe w „systemie lakierniczym” lub czasami bezpośrednio na surowej powierzchni.
Warstwa nawierzchniowa to transparentna powłoka wykończeniowa, która może być błyszcząca, matowa, satynowa lub o specjalnych właściwościach.
Lakiery nawierzchniowe w sprayu to dokładnie te same produkty, co lakiery nawierzchnio...
Lakiery do karoserii to produkty wykończeniowe w „systemie lakierniczym” lub czasami bezpośrednio na surowej powierzchni.
Warstwa nawierzchniowa to transparentna powłoka wykończeniowa, która może być błyszcząca, matowa, satynowa lub o specjalnych właściwościach.
Lakiery nawierzchniowe w sprayu to dokładnie te same produkty, co lakiery nawierzchniowe do puszek.
Natryskowa powłoka nawierzchniowa składa się z jednej części powłoki nawierzchniowej i jednej części propelentu wewnątrz puszki z aerozolem, dzięki czemu natryskiwanie można wykonać bez pistoletu lub sprężarki powietrza.
Natryskiwanie odbywa się za pomocą dyszy, dla której mamy do wyboru dysze trójkątne do natryskiwania jak pistolet lub dysze okrągłe do natryskiwania strumieniem okrągłym, co jest szczególnie przydatne przy malowaniu ram motocykli lub rowerów.
Wśród lakierów nawierzchniowych w sprayu wyróżnia się głównie dwie cechy:
Proste i jednoskładnikowe lakiery nawierzchniowe: gotowe do użycia lakiery nawierzchniowe, które szybko schną w kontakcie z powietrzem poprzez odparowanie rozpuszczalnika.
Drugi typ to dwuskładnikowe powłoki nawierzchniowe, które zawierają komorę zawierającą utwardzacz. Po aktywacji utwardzacza mieszanina lakieru i utwardzacza zostaje wymieszana w puszce aerozolowej i produkt może być nakładany przez ograniczony czas. Rozpylony produkt będzie miał profesjonalną jakość zbliżoną do tej stosowanej przez lakierników. Proces hartowania osiąga trwały i nieodwracalny poziom twardości i odporności. Tym, którzy poszukują trwałego efektu i optymalnej jakości, polecamy dwuskładnikowe lakiery nawierzchniowe w sprayu. Zapewniają również lepszą grubość, połysk i odporność na wszelkie zewnętrzne czynniki agresywne, takie jak rozpryski benzyny, zarysowania i uderzenia, ale także na warunki atmosferyczne, takie jak deszcz i upał.
Większość lakierów bezbarwnych Stardust jest dostępna w formie puszki w sprayu, która jest szybka i łatwa w użyciu oraz ma taką samą jakość jak produkt w puszkach. Jednak zdecydowanie zalecamy, aby każdy, kto posiada pistolet i kompresor, korzystał z naszych puszkowanych wersji produktu, ponieważ są one bardziej ekonomiczne.
W rzeczywistości ważne jest, aby wiedzieć, że w całkowitej objętości puszki lakieru nawierzchniowego tylko 30-25% jest zarezerwowane na produkt, podczas gdy reszta to koniecznie propelent (300 ml w 400 ml).
Wynik nakładania lakierów nawierzchniowych w sprayu jest podobny, a być może równą jakości, jak w przypadku produktów w puszce z pistoletem.
Lakiery nawierzchniowe w sprayu Stardust zawierają tylko te profesjonalnej jakości.
Lakier to ostatnia warstwa, to wisienka na torcie. Ukoronuje aplikację farby i nadaje jej połysk: musi być idealna, błyszcząca i gładka. Aby to osiągnąć bez kapania lub skórki pomarańczowej, zawsze trzymaj spray w odległości 15 cm, nie więcej i nie mniej. Zawsze trzymaj spray w ruchu od lewej do prawej. Nie ma potrzeby malowania krzyżowego.
Musisz nałożyć dwie warstwy, nie więcej, nie mniej: jedna warstwa oznacza jedną „tam iz powrotem”.
Pomiędzy dwiema warstwami należy odczekać wystarczający czas odparowania około 5 minut w wysokich temperaturach i 10 minut w chłodne dni.
Farby nawierzchniowe w sprayu zawierają gazy, łatwopalne i szkodliwe produkty. Bardzo ważne jest, aby zastosować je po zapoznaniu się z warunkami aplikacji. Oto nasze główne zalecenia: podczas natryskiwania lakierów nawierzchniowych należy zawsze zadbać o dobry wylot powietrza z kabiną lub odpowiednią cyrkulację powietrza w poziomie, aby uchronić się przed szkodliwymi aerozolami, ale także aby nie dochodziło do opadania na element oparów lakieru nawierzchniowego . Użyj maski do malowania dla ochrony, a także rękawic.
> Zmniejszyć.
.
.
.
.