Nowy produkt
8 kolorów do wyboru
(podane poniżej)
Ilość | Rabat | Oszczędzasz |
---|---|---|
2 | 2,89 € | Do 5,79 € |
3 | 4,39 € | Do 13,18 € |
5 | 5,89 € | Do 29,47 € |
LAKIER SAMOCHODOWY matowy do lakierowania
W sprayu 400 ml - Do zużycia w ciągu 1 dnia po otwarciu
Podsumowanie: matowy lakier bazowy to lakier do karoserii przeznaczona do retuszu i dekoracji w pojazdach. Łatwy w aplikacji, bardzo szybko schnie. W dziedzinie farb efektowych zwykle służy do tworzenia czarnego lub białego pomalowanego tła.
Definicja i cechy charakterystyczne
„Matowa baza do lakierowania”, czasami nazywana „dwuwarstwowym lakierem”, oznacza szczególny rodzaj profesjonalnego lakieru do karoserii:
Jest to lakier, który może być również stosowany z wodą / lub rozpuszczalnikiem, który jest obecnie używany do malowania większości samochodów i motocykli na świecie (zarówno w fabryce, jak i w naprawie u producenta nadwozia).
Jest to produkt jednoskładnikowy * (który wysycha dzięki parowaniu w powietrzu, bez pomocy utwardzacza).
Po wyschnięciu matowy lakier bazowy nabiera satynowego matowego wyglądu.
Właściwości i wady:
W porównaniu z grubym i błyszczącym lakierem „bezpośrednio błyszczącym” (dwuskładnikowy, który utwardza się utwardzaczem), matowa podstawa oferuje znaczne zalety:
- ultra szybkie schnięcie
- niezrównana finezja
- małe ryzyko zwiotczenia
- brak ograniczonego okresu trwałości mieszanki lub zastosowania
- łatwość aplikacji
Jedyną wadą w porównaniu do bezpośredniego dwuskładnikowego lakieru z połyskiem jest to, że matowa baza musi zostać lakierowana.
Matowa baza jest również dostępna w puszce w bardziej ekonomicznym formacie, do zastosowania za pomocą pistoletu do malowania (poznaj naszą szeroką gamę pistoletów).
JAKOŚĆ
Lakier samochodowy, przeznaczony dla zawodowców
KOMPATYBILNY
Odpowiednia dla wszystkich lakierów ze specjalnymi efektami (jako tło lub inne). Zgodna z innymi lakierami wodnymi lub rozpuszczalnikowymi.
Uwaga: Ryzyko niezgodności z odtłuszczaczami.
WYDAJNOŚĆ:
1 aerozol: max. 1 m²
ZASTOSOWANIE
Zawsze na dobrze przygotowaną, suchą i szlifowaną powierzchnię (> P600). W warstwach krótkich i szybkich, w odstępach 1 minuty tak, aby umożliwić odparowanie, delikatnie nakładane. Następnie, należy zastosować lakier lub bezbarwny lakier tak, aby utrzymać jak najlepszą przyczepność, w odstępie max. 30 minut, a jeśli nie- szlifować na mokro.
LZO: > 420 g / L - Klasa 3, UN 1950
Ogólna zasada: żadnego lakieru* nie można lakierować po wyschnięciu, ponieważ nie przykleja się już: Matowa baza nie stanowi wyjątku od reguły: należy ją pokryć lub lakierować w ciągu maksymalnie 30 minut
Aplikacja aerozolem jest trudniejsza niż pistoletem. Polecamy użycie naszego pistoletowego nadgarstka do aerozolu
Czarne tła i białe tła: większość naszych lakierów z efektami specjalnymi wymaga koloru tła albo białego (fluorescencyjny, fosforyzujący, termochromowy, niektóre lakiery perłowe ...) lub czarnego (kameleon, perłowy, metaliczny, ...)
Wszyscy profesjonaliści od lakierowania karoserii wolą używać matowej podstawy, dlaczego?
Rzeczywiście, użycie lakieru bazowego do lakierowania jest preferowane przez profesjonalistów od lakierowaniu karoserii ze wszystkich powodów wyszczególnionych powyżej. Ponadto matowa baza pozwala uzyskać piękny połysk za pomocą lakieru. Lakiery o bezpośrednim połysku są używane tylko do wykańczania ciągników, ciężarówek lub samochodów o niemetalowych / nie perłowych płaskich kolorach.
Niebezpieczeństwo: Produkt łatwopalny i szkodliwy: Przeczytaj i postępuj zgodnie z instrukcjami bezpieczeństwa na aerozolu. Karta charakterystyki dostępna na żądanie.
Lakier błyszczący poliuretanowy