Nasze kategorie

Bezbarwny lakier UHS BS830 1L 330ml utwardzacz 150ml rozpuszczalnik

Nowy produkt

LAKIER ULTRA HIGH SOLID BS830

Zestaw zawiera lakier, utwardzacz i rozpuszczalnik
Dostępne z utwardzaczem i rozcieńczalnikiem
- wolny (25-35 ° C)
- normalny (15-25 ° C)
- szybki (5-15 ° C)

AKTUALNA PROMOCJA
Dostawa 24h

Zobacz pełen opis

- +

44,67 €

Bezpieczna płatność zlogopaiement
 
Więcej informacji

BEZBARWNY LAKIER SAMOCHODOWY UHS BS830 BSREFINISH®

Ten lakier samochodowy jest lepszy od lakieru HS: jest twardszy, jaśniejszy i grubszy.

Ta oferta to kompletny zestaw składający się z bezbarwnego lakieru, jego utwardzacza i rozcieńczalnika.

Oferta obejmuje 1 litr bezbarwnego lakieru UHS 830, 330 ml utwardzacza 430 i 150 ml rozcieńczalnika 710 (szybkość do wyboru)

Wydajność: zestaw 1,5 l umożliwia lakierowanie małego pojazdu na dwie warstwy. w przypadku normalnego lub dużego samochodu potrzebne są dwa zestawy. (1L = 8-10 m2 w 1 warstwie)

Główne zalety:

3 prędkości: ma przewagę nad wszystkimi innymi ofertami lakierów oferowanymi z powolnym utwardzaczem, normalnym lub szybkim, do zastosowania niezależnie od temperatury zewnętrznej. (w lecie musimy powoli schnąć, wręcz przeciwnie w zimie musimy przyspieszyć)

Trwały połysk: Ta sprawdzona od wielu lat formuła Dupont® pozwala na połysk, który nie osłabnie przez lata, nawet po 10 latach.

Jest również bardziej ekologiczny i zgodny z przepisami dotyczącymi redukcji LZO (zawiera mniej niż 420 g / L: LZO g / L: Lakier: <460 - Utwardzacz <250)

Termin Utra High Solid odnosi się do jego wyższego stężenia suchej masy: jest to poliuretanowy lakier samochodowy, który pokrywa więcej i jest gęstszy *

Aplikacja lakieru BS830

Łatwo się nakłada, w dwóch warstwach wykonanych w odstępach od 5 do 10 minut.

Szczegółowa karta techniczna produktu znajduje się w pdf na dole strony.

Proporcje mieszania: 100 części lakieru na 1/3 utwardzacza, + 5 do 15% rozcieńczalnika.

Suszenie samochodowego lakieru akrylowego ULTRA High Solid BS830

1 godzina w dotyku w 20 ° C - 24 godziny w sercu - do polerowania po 24 godzinach.

Suszenie jest bardzo dobre w temperaturze pokojowej, np. W kabinie lub w suszeniu wymuszonym (piekarnik, IR itp.)

Lakier 830 jest kompatybilny ze wszystkimi farbami samochodowymi ogólnie, ale także ze wszystkimi naszymi farbami efektowymi.

Lakier należy mieszać w stosunku 3: 1 z katalizatorem / utwardzaczem. Mieszanie odbywa się objętościowo.

Pytanie:

Jak uzyskać piękny lakier bez skórki pomarańczy? i bez wycieków!

Odpowiedź:

Tajemnica sukcesu pięknego lakieru leży w kilku słowach. Mimo to lakierowanie jest najtrudniejszą praktyką w malowaniu ciała. Zauważamy, że łatwiej będzie lakierować „szczelnie” na małych zakrzywionych powierzchniach, takich jak czołg, błotnik motocykla lub błotnik samochodu, niż malować duże płaskie i pionowe powierzchnie, takie jak boki

* Nałożyć odpowiednią ilość bezbarwnego lakieru, ani za dużo, ani za mało (prędkość przejścia, odległość do podparcia, nacisk)

* Musisz pracować w odpowiedniej temperaturze

* Zachowaj odstęp 5 do 10 minut między dwiema warstwami

* Zawsze maluj sprayem prostopadłym do nośnika, nakładając strumienie.


Pytanie:

Co robić w przypadku wycieku?

Odpowiedź:

Po całkowitym wyschnięciu (jeśli kropla jest gruba, musisz poczekać 48 godzin), możesz wykonać delikatne szlifowanie wodą przy użyciu arkusza ściernego 800. Nigdy nie rób tego palcem, ale używaj twardej, płaskiej podkładki (jedna gumka na przykład), aby zaplanować tylko początek zrzutu. Następnie możemy wykonać polerowanie (pełna technika) lub lakierować.

Pytanie:

Co oznacza „High Solid”?

Odpowiedź:

To sucha materia. Lakier składa się z suchej masy i rozpuszczalników. Po odparowaniu rozpuszczalników (VOC) pozostaje tylko sucha masa lakieru. Tak więc lakier o bardzo wysokiej zawartości stałej zawierający 65% suchej masy będzie grubszy niż lakier o wysokiej zawartości stałej zawierającej 50% suchej masy, a nawet więcej niż lakier MS zawierający 40% substancji stałej. Tę samą grubość osiągniemy w warstwie 1,5 z lakierem UHS, jak w przypadku lakieru HS w 2 warstwach. Tak więc za tę samą cenę mamy większą wydajność.

Pytanie:

Jak wybrać wolny, normalny lub szybki?

Odpowiedź:

Wybór utwardzacza zależy od pory roku, a zwłaszcza od temperatury otoczenia lub kabiny:

Wolno w lecie, gdy temperatura wynosi od 25 do 35 ° C, aby dać czas na „pociągnięcie” lakieru i odparowanie rozpuszczalników.

Normalny, gdy temperatura wynosi od 15 do 25 ° C

i Szybko, gdy jest zimno, między 5 a 15 ° C, dzięki czemu lakier „szybko” ciągnie i nie wysycha zbyt długo (kapie).

W zależności od wielkości: W kompletnym samochodzie w kabinie bierzemy wolny utwardzacz. Na małych częściach, a nawet na zbiorniku, można użyć zwykłego lub nawet szybkiego utwardzacza, nawet jeśli jest gorący.

Pytanie:

Co się stanie, jeśli wybierzesz niewłaściwy rodzaj utwardzacza?

Odpowiedź:

Jeśli zbyt szybko weźmiesz utwardzacz, zmarszczki (skórka pomarańczowa) nie będą świecić, ponieważ nie ma czasu na rozciąganie, a zimą - powolny utwardzacz nie wysycha i płynie.


Produkty powiązane

28 innych produktów w tej samej kategorii:

OSTATNIO PRZEGLĄDANE

Menu

Top