No products
Ceny zawierają podatek
Nowy produkt
Elastomerowa farba fosforyzująca do dróg zewnętrznych
Ścieżki rowerowe lub piesze
Druga warstwa systemu fotoluminescencyjnego dla drogi PH1041
Do nakładania na biały podkład drogowy ST1041
Kompletne opakowanie zestawu
zestaw 1,25 kg (1kg przezroczystej bazy+0,25kg pigmentów)
zestaw 6.25 kg (5kg przezroczystej bazy+1,25kg pigmentów)
zestaw 25 kg (20kg przezroczystej bazy+5kg pigmentów)
Fotoluminescencyjna farba do zewnętrznych dróg i ścieżek rowerowych to formuła akrylowa Elastomer na bazie wody, bez rozpuszczalników, nieszkodliwy i bezwonny..
Jego główną funkcją jest wytwarzanie fosforescencji, która umożliwia lepszą widoczność oznaczeń drogowych w ciemności.
Ta formuła zapewnia dużą grubość warstwy, doskonały poziom odporności i bardzo szybkie schnięcie na wolnym powietrzu.
Podłoże: Bitum i beton*
Zalety
Widoczność w całkowitej ciemności przez 8 godzin (Afterglow)
Ekologiczne rozwiązanie oznakowania ścieżek W okresie wyłączania oświetlenia publicznego w drugiej części nocy
Żywotność fotoluminescencji Nieograniczona i bez utraty wydajności przez lata
Łatwość aplikacji
Brak konserwacji lub zasilania
Nietoksyczny.
Wysoka odporność na wodę i ścieranie
Wysoka trwałość
Wysoka odporność na oleje i olej napędowy

Niedogodność
Nie sprawdza się w jasnej atmosferze (obecność latarni ulicznych lub oświetlenia miejskiego)
Wydajność
W zależności od stanu podłoża
W m²: 1 litr = 1 do 2 m²
Liniowo (szerokość 10 cm): 1 litr = 9 m – 18 m
Rozcieńczenie: Gotowy do użycia, rozcieńczenie 0 do 5% (wałek i pędzel), rozcieńczenie 5 do 15% (pistolet natryskowy)
Realizacja :
Aplikacja metodą natrysku ręcznego lub pędzlem.
Farba fosforyzująca do dróg PH1041, musi być nakładana na białe tło. Zaleca się stosowanie jako podkładu białej farby drogowej ST1041.
Dwie warstwy systemu fotoluminescencyjnego dla dróg i torów rowerowych należy nakładać jedna na drugą, w odstępie czasowym nieprzekraczającym 6 godzin, aby zapewnić idealną spójność między dwiema warstwami.
Aplikacja w jednej lub kilku warstwach do uzyskania grubości 150µm na sucho (około 250µm na mokro)
Podczas aplikacji ważne jest utrzymywanie mieszaniny w dyspersji dzięki automatycznemu systemowi mieszania
Schnięcie
Dotyk: 1 godzina
Ponowne nałożenie: 1,5 godziny
Ruch drogowy/pieszy: 6-12 godzin / Pojazd: 24/48 godzin
Aspekt
Fosforyzująca farba drogowa o zielonkawo-białym wyglądzie
w atmosferze całkowitej ciemności wygląd ma świetlisty zielony kolor
Forma dostawy, mieszania i przechowywania
Produkt jest dwuskładnikowy, dostarczany jest w postaci żywicy w towarzystwie proszku
mieszaninę sporządza się wagowo w momencie użycia, z 4 częściami żywicy na jedną część proszku
Mieszanka doskonale nadaje się do użytku przez 1 rok.
Wydajność luminancji i poświaty
luminancja i poziom lub intensywność fosforescencji wyrażona w mikrokandelach/m²
utrzymywanie się i czas trwania zjawiska fosforescencji, wyrażone w minutach, z pomiarami po 10 i 60 minutach
Norma ISO 17398 (patrz PDF na dole strony) wskazuje pewne poziomy fosforescencji i klasyfikację.
Aby uzyskać klasę C: nanieść 100µm na sucho
aby uzyskać klasę D: nanieść 150µm na sucho
W praktyce fosforescencja jest stabilna i nieznacznie maleje w nocy.
Przy znacznej miąższości poziom fosforescencji pozwala być widocznym do białego rana w miejscach, gdzie brakuje oświetlenia publicznego lub zanieczyszczenia świetlnego.
Dodaj odblaskowy efekt
Istnieje możliwość zastosowania odblaskowych i przezroczystych mikrokulek nad warstwą fosforyzującą 2, aby połączyć efekty fotoluminescencyjne i odblaskowe.
Należy jednak pamiętać, że efekt odbicia wymaga białego tła, aby odbijało światło.
Dlatego korzystne jest zestawienie odblaskowego białego paska i fosforyzującego paska.
Charakterystyki i badania odporności
Zapoznaj się z kartą techniczną na dole strony
Zamówione
produkt jest robiony tylko na zamówienie
skontaktuj się z nami w sprawie dostępności i ofert cenowych
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
.
.
.

.
.
