Nowy produkt
Farba motocyklowa INDIAN Motorcycles
Twój kolor został dopisany przez specjalistę z kilkoma dostępnymi opcjami pakowania
Aerozol 400ml
zestaw 3 aerozoli 400ml + 2 lakiery 2K w sprayu 290ml
250 ml wstępnie rozcieńczonego
Wstępnie rozcieńczony 500 ml
ZESTAW 1L: 0,5L czystej wody + 0,5L rozcieńczalnika
ZESTAW 2L: 1L czystego płynu + 1L rozcieńczalnika
Aby zamówić farbę INDIAN®, wystarczy znać kod koloru, który należy przesłać e-mailem na adres: orders@stardustcolors.com natychmiast po zatwierdzeniu zamówienia.
Na tej stronie znajdziesz instrukcję i szczegóły oferty, możesz także wybrać ilość farby, w doniczce lub w aerozolu.
Szacowana ilość opiera się na powierzchni, którą musisz pomalować:
Należy pozostawić około 250 ml na maksymalnie 1 m²*.
W przypadku wersji natryskowej należy liczyć 1 spray = maks. 0,4 m²*.
* Jest to pełne krycie przy 2 lub 3 warstwach
Poznaj referencje lakieru marki Indian Motorcycles
Nie musisz patrzeć na owiewki swojego motocykla, ponieważ nie ma tam kodu koloru.
Numer referencyjny lakieru można wpisać w formie kodu alfanumerycznego lub nazwy koloru w oryginalnej książeczce motocykla INDIAN.
Kod ten można uzyskać również pytając lokalnego dealera, a finalnie można go uzyskać przeglądając fora internetowe poświęcone motocyklom indyjskim, gdzie wymienia się wiele przydatnych informacji.
Zamów online
1. wybierz opakowanie
2. uzupełnij swój koszyk
3. wybierz sposób wysyłki (48-72 godziny w punkcie nadania paczek lub w domu)
4. dokonać płatności
5. podaj nam swój INDYJSKI kod koloru e-mailem
Nasz specjalista ds. przygotowania koloru miesza farbę INDIAN tego samego dnia i natychmiast ją wysyła.
Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości lub chcesz sprawdzić z nami prawdziwość swojego kodu koloru, napisz do nas na colors@stardustcolors.com 7 dni w tygodniu
Możemy również powiedzieć Ci, czy Twoja oryginalna farba kolorowa INDIAN wymaga określonego podkładu/lub specjalnego podkładu (kolor trójwarstwowy)
Szczegóły oferty
Jednoskładnikowa farba rozpuszczalnikowa – podkład matowy pod lakier.
Wersja rozcieńczona lub czysta w zależności od formatu.
Czystą wersję rozcieńczyć rozcieńczalnikiem w ilości około 60%.
Farba ta nadaje się do wszelkich prac dostosowywania i dekoracji pojazdów, łodzi, skuterów wodnych, rowerów, kasków. Ta farba nie jest zgodna z europejską normą LZO, dyrektywą 2004/42/WE, załącznik II B. Nadaje się również do wszystkich przedmiotów, sprzętu, mebli i odpowiednio przygotowanych i/lub zagruntowanych powierzchni
Uprzednio
* Odpowiednio przygotuj bazę
Zalecamy użycie podkładu nawierzchniowego. Podkład ten tworzy jednorodne kolorowe tło i niweluje niedoskonałości, tworząc idealnie gładką powierzchnię.
W przypadku większości kolorów możliwe jest nałożenie farby bezpośrednio na starą farbę.
We wszystkich przypadkach dno musi być idealnie mocne* i przeszlifowane środkiem P500
* zdrowe: bez kurzu, tłuszczu, silikonu, wilgoci
Instrukcje techniczne
Natryskiwać pistoletem malarskim, dysza 0,8-1,4mm
Użyj ciśnienia zalecanego przez pistolet (około 2 bary dla HVLP)
Nałożyć od 2 do 4 cienkich warstw, aż do całkowitego pokrycia podłoża, a następnie szybko lakierować.
Po malowaniu
wszystkie farby „matowe” należy polakierować przed wyschnięciem (30min w 20°C).
Jest to lakier chroniący zarówno lakier, jak i karoserię/lub owiewki
ważny jest wybór lakieru wysokiej jakości, łatwego w aplikacji i utrzymującego wysoki połysk przez kilkanaście lat
Oferujemy dość zróżnicowaną gamę lakierów, którą można obejrzeć na naszej stronie
Dla uproszczenia polecamy lakier Ultra High Solid BS830
oferujemy również mini zestaw lakierniczy z utwardzaczami i rozcieńczalnikami, a ten sam lakier 2-składnikowy oferujemy w wersji aerozolowej.
Dodatkowe informacje
Do ukończenia malowania potrzebne są pewne akcesoria i materiały eksploatacyjne:
rozcieńczalnik do czyszczenia
papier ścierny P500*
odtłuszczacz
lepka podkładka
podkład* (w niektórych przypadkach):
Jeśli masz konkretne i konkretne pytania, nasz malarz jest do Twojej dyspozycji tech@stardustcolors.com Aby Ci pomóc i odpowiedzieć 7/7.
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
.
.
.
.
.