Nasze kategorie

Lakier motocyklowy we wszystkich kolorach producenta – lakier na bazie rozpuszczalnika

Nowy produkt

Oto nasze pakiety:

- 250 ml Gotowy do użycia

- 500 ml Gotowy do użycia

- ZESTAW 1L: 0,5L barwnika + 0,5L rozpuszczalnik

- ZESTAW 2L: 1 L barwnika + 1L rozpuszczalnik

- ZESTAW 10L: 5 L barwnika + 5L rozpuszczalnik

- Barwnik aerozol 400 ml

- Zestaw 3 aerozoli 400 ml

- Zestaw 3 aerozoli 400 ml + 2 aerozole lakieru bezbarwnego 290 ml

Odcień zostanie określony e-mailem po złożeniu zamówienia

Zobacz pełen opis

- +

25,00 €

Bezpieczna płatność zlogopaiement
 
Więcej informacji

Baza rozpuszczalnikowa matowa – Lakier motocyklowy wszystkie kody kolorów

Jak zamówić barwnik:

Wybierz opakowanie i zamówienie.

Po zamówieniu podaj nam kod koloru motocykla + marki w wiadomości e-mail w odpowiedzi na wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia

W razie wątpliwości co do kodu lub systemu trójwarstwowego napisz na colorimetrie@stardustcolors.com. W przypadku nieprawidłowego kodu technik skontaktuje się z Tobą. Jeśli zabarwienie nie jest możliwe, zamówienie zostanie natychmiast zwrócone.

Marki motocykli pozwalają sobie na coraz większą oryginalność w tworzeniu kolorów, a coraz częściej używamy przezroczystych i złożonych kolorów.

Ponadto często trudno jest znaleźć i uzyskać oryginalne kolory motocykli.

Dzięki naszej nowej usłudze kolorymetrycznej obejmującej ponad 60 000 kolorów producenta,

możemy dokładnie przygotować większość oryginalnych lakierów perłowych i metalicznych (Kawasaki, Aprilla, BMW, Harley Davidson, Suziki, Honda, KTM ..)

Realizujemy również lakieru do skuterów.

Ile lakieru powinienem zamówić do pomalowania motocykla?

> zapoznaj się z akapitem dotyczącym mocy krycia na dole strony

Przygotowanie koloru odbywa się w naszym sklepie, a wysyłka w ciągu dnia do dostawy następnego dnia

> Sprawdź, czy twój odcień istnieje lub jest dostępny: skontaktuj się z kolorystą

Nasze kolory motocykli są dostarczane w wersji „dwuwarstwowej” na bazie rozpuszczalników do lakierowania.

Dwuwarstwowa *: oznacza, że malowanie odbywa się w 2 etapach, lakierem, a następnie bezbarwnym lakierem. W przeciwieństwie do bezpośredniego połysku, jakim jest lakier z utwardzaczem, błyszczący i odporny.

Dlatego każdy lakier musi być lakierowana w celu uzyskania połysku, ale także odporności (benzyna, słońce, woda, projekcje ...)

Znajdź naszą ofertę lakierów na dole strony

Ważna uwaga:

Niektóre kolory trójwarstwowe wymagają dodatkowej określonej podwarstwy *: jeśli kod koloru wymaga tej dodatkowej podwarstwy, nasz technik skontaktuje się z Tobą, aby zaoferować Ci kolor pierwszej warstwy.

Możesz go zamówić, klikając poniższy link: specjalny podkład pod kolory producentów.

MIESZANIE matowego lakieru motocyklowego:

Nasze zestawy lakierów dostarczane są w czystej wersji, lakier jest dostarczany w czystej postaci.

Aby uzyskać niezbędną lepkość, dodaj 70% rozcieńczalnika V1

puszki o pojemności 250 i 500 ml są już rozcieńczone.

INSTRUKCJE APLIKACJI w szczegółach:

Krok 1 / Przygotowanie tła, zgodnie z zasadami sztuki lakierowania karoserii

W większości przypadków nakładający się lakier nakłada się na stary lakier / bezbarwny lakier, niekoniecznie nakładając podkład *:

- Aby zagwarantować przyczepność lakieru, przeprowadź lekkie, ale ostrożne szlifowanie przy użyciu 320 papieru i wody. Opłucz i osusz.

- Odtłuszczanie (odciski palców, silikon, klej lub smar): za pomocą naszego odtłuszczacza namocz ręcznik papierowy i wyczyść całą powierzchnię części. natychmiast suchym papierem do wycierania zetrzeć pozostałości środka odtłuszczającego, nie czekając na odparowanie;

- Tuż przed malowaniem zbierz kurz z części za pomocą naszej lepkiej podkładki do wycierania, bez naciskania.

- Malować

Kiedy należy zastosować „podkład”? :

- na surowym metalu musimy zastosować jeden z naszych podkładów do metalu antykorozyjnego

- w przypadku nadmiernej grubości, wad, zadrapań lub naklejek, przeszlifuj do 320 wodą, usuń naklejki, a następnie nałóż podkład wypełniający wypełniacz (patrz spód strony), a następnie przeszlifuj drobno z wodą. W przypadku niewielkich zarysowań wystarczy po prostu nałożyć nasz szybki podkład, który jest malowany bezpośrednio, bez szlifowania.

- Często lakier może być nakładany bezpośrednio, niezależnie od istniejącego koloru tła; Niemniej jednak jest zalecane i obowiązkowe dla niektórych trójwarstwowych przezroczystych lakierów / perłowego lakieru motocyklowego / złożonego, nowoczesnego odcienia, aby zastosować jednolity kolor tła (biały, szary, ciemnoszary lub czarny): Znajdź nasz podkład Stardust Fast .Ten podkład jest bardzo drobny, nie szlifuje i jest bezpośrednio pokryty lakierem.


Krok 2 / malowanie

Lakier nakłada się za pomocą pistoletu natryskowego (średnia dysza od 1 do 1,4 mm przy ciśnieniu około 2 do 3 barów) w temperaturze około 20 ° C

- Zacznij od bardzo cienkiego welonu, a następnie obserwuj czas oczekiwania 2 minuty (poprawia to przyczepność, a także pozwala zobaczyć wszelkie usterki lub reakcje).

- Następnie nałóż 2 warstwy po 5 minut między nimi (odstęp czasu pozwala na minimum suszenia i odparowania - jest przedłużany w zimnej T ° i skracany w gorącej T °).


- W przypadku metalicznych lakieró motocyklowych zaleca się nałożenie lekkiej warstwy końcowej, 40 cm od części, w celu „zasłonięcia” i ujednolicenia

- Schnięcie matowego lakieru bazowego jest bardzo szybkie. Bardzo ważne jest, aby lakierować w tym procesie, nie czekając dłużej niż pół godziny, aby uniknąć braku przyczepności lakieru do matowego lakieru bazowego
.

Jeśli poczekasz dłużej niż 30 minut: będziesz musiał odtworzyć uchwyt, „odladzając” do sucha szarą gąbką ścierną.

Krok 1 / LAKIEROWANIE motocykla:

Mamy 15 minut na przygotowanie mieszanki lakierniczej. Ważne jest, aby lakierować przed trzydziestoma minutami, aby utrzymać przyczepność między warstwami

Oferujemy szereg doskonałych standardowych lakierów (830 UHS, anti-scratch, ceramiczny lub WET SPEED) i inne specjalne lakiery.

Dla osób oczekujących wyjątkowego lakieru pod względem twardości i połysku polecamy lakier WetSpeed

Pokrycie:

- Czysty litr w 2 przejściach: od 5 do 6 m2

- 1 aerozol 400 ml = maks. 0,5 m2

Pozwól na 1 m² motocykla z minimalną owiewką

i do 2,5 m2 dla motocykli z dużą ilością owiewek

Nasza rada dla tych, którzy malują poza kabiną:

- Zdemontować motocykl i ułożyć części płasko i odpowiednio rozstawione

- Przed malowaniem należy zapewnić odpowiednią cyrkulację powietrza, aby zapobiec opadaniu oparów flakieru na lakier

- Maluj w suchych i bezwietrznych warunkach pogodowych, z wyjątkiem wilgoci (aby zachować błyszczący i pozbawiony pyłu lakier)

- Unieruchom pył, zwilżając podłogi i ściany

Inne parametry techniczne:

Lepkość: 110-125 sek. Ford nr 4

Suchy ekstrakt: 30–35%

VOC g / L: <860 (rozcieńczony)

Rodzina produktów: poliester

Karta techniczna: patrz link w czerwonym pdf

Karta bezpieczeństwa: patrz link w czerwonym pdf

Wyłączne zastosowanie w profesjonalnej kabinie

StardustColors jest wiodącym europejskim producentem lakierów o efektach : odkryj niektóre zestawy lakierów specjalnych do motocykli w kompletnych zestawach:

Ten produkt jest oferowany do sprzedaży zgodnie z dyrektywą 2004/42 / WE i polityką ograniczania stosowania rozpuszczalników. Plik PDF jest dostępny na górze tej strony.


Produkty powiązane

30 innych produktów w tej samej kategorii:

OSTATNIO PRZEGLĄDANE

Menu

Top