Nasze kategorie

NIEZBĘDNY

Stardust Bike lakier nawierzchniowy do rowerów w sprayu, połysk i mat, wysoka odporność

Nowy produkt

Dwuskładnikowy spray o wysokiej odporności na rowery

Do lakiery nawierzchniowe z gamy Stardust Bike:

BIKE-830       Lakier nawierzchniowy UHS
BIKE-821      SATYNOWANY LAKIER
BIKE-822     EKSTRA MATOWA WARSTWA NAWIERZCHNIOWA
BIKE-FLEX     ELASTYCZNA NAWIERZCHNIA
BIKE-8010      1K LAKIER NAWIERZCHNIOWY
BIKE-P510     WĘGLOWA POWŁOKA NAWIERZCHNIOWA
BIKE-UV  LAKIER ANTY-UV

BIKE-MAT      1K LAKIER MATOWA

Zobacz pełen opis

- +

In Stock25,00 €

Bezpieczna płatność zlogopaiement
 
Więcej informacji

Lakier nawierzchniowy do roweru to ostatni, bezbarwny lakier.

Nakładana na bazę, ta warstwa nawierzchniowa może być błyszcząca, satynowa lub matowa i ma podwójną funkcję:
ochrona systemu lakierniczego* i ramy przed ścieraniem, wstrząsami, utlenianiem, promieniowaniem UV, a także estetyczny aspekt połysku*.
Zapraszamy do zapoznania się z definicją „systemu malowania” na dole strony, aby zrozumieć najlepszy sposób na uzyskanie odpornej i trwałej farby

Asortyment lakierów nawierzchniowych STARDUST® BIKE

Oferujemy kilka rodzajów lakierów nawierzchniowych do rowerów, w zależności od wymagań każdego z nich, niezależnie od tego, czy chodzi o rowery szosowe, przełajowe, czy terenowe.
Lakiery nawierzchniowe 2K STARDUST BIKES to dwuskładnikowe* lakiery nawierzchniowe w sprayu na bazie rozpuszczalnika, zawierają utwardzacz i są jednorazowego użytku, zapewniają znacznie wyższą grubość i odporność niż klasyczne lakiery nawierzchniowe 1K. Są takie same jak te używane w świecie samochodów/motocykli.
Powłoka nawierzchniowa w sprayu STARDUST® 2K do rowerów utwardza ​​się poprzez polimeryzację chemiczną, podczas gdy powłoka nawierzchniowa 1K po prostu utwardza ​​się poprzez suszenie i odparowywanie powietrzem.

Referencje StardustBike

Oznaczenie

typ

UHS

Powłoka nawierzchniowa do rowerów o wysokim połysku UHS

2K

Warstwa nawierzchniowa o wysokiej zawartości części stałych, połysk ponad 95°, trwały połysk ponad 10 lat.
Doskonała odporność na zarysowania i łatwość aplikacji.
Czas schnięcia: całkowite suszenie: 12-24h

FLEX

Powłoka nawierzchniowa przeciwwstrząsowa Flex

2K

Elastyczna, błyszcząca powłoka nawierzchniowa UHS zapobiegająca odpryskiwaniu, doskonały połysk i odporność. Polecany do rowerów przełajowych i ekstremalnych warunków, w tym występów kamieni i żwiru.
Czas schnięcia: przesuszenie: 12-24h

ST822

Matowy lakier nawierzchniowy

2K

Pierwszy matowy lakier nawierzchniowy w sprayu.

Carbon

Warstwa nawierzchniowa na węgiel

2K

Błyszczący lakier nawierzchniowy o bezpośredniej przyczepności, specjalny surowy węgiel.
Czas schnięcia: przesuszenie: 12h

UV

Warstwa nawierzchniowa anty-UV

2K

Błyszczący lakier nawierzchniowy specjalnie wzmocniony anty UV, aby chronić delikatne kolory. Pochłania i blokuje dużą część promieni UV.
Czas schnięcia: przesuszenie: 12-24h

1K

Połyskująca powłoka nawierzchniowa 8010

1K

Szybka jednoskładnikowa farba nawierzchniowa. Doskonałe krycie i grubość. Wysoki połysk, ultraszybkie schnięcie, bezpośrednia przyczepność do metali z wyjątkiem chromu. Wielokrotnego użytku.
Czas schnięcia: przesuszenie: 1-2h

MATOWY 1K

Lakier matowy 1K

1K

Lakier matowy 680050. Lakier szybkoschnący
Wielokrotnego użytku

Rozpylacze aerozolowe dostarczane z okrągłymi dyszami

Pokrycie puszki aerozolowej lakierem nawierzchniowym do roweru


Do pomalowania ramy roweru potrzeba od 1 do 2 puszek sprayu.
Lakierowanie tylko jedną puszką aerozolu jest możliwe, o ile unikniesz strat podczas aplikacji na rurowych powierzchniach ramy.
Zawartość płynu (lakier + utwardzacz) w puszce aerozolu o pojemności 400 ml wynosi 150 ml. Pozostała ilość to gaz.

Dostępny jest zestaw lakieru bezbarwnego mini-pot z utwardzaczem i rozcieńczalnikiem do aplikacji za pomocą pistoletu malarskiego.

Nakładanie lakieru nawierzchniowego w sprayu na rower


Warstwę nawierzchniową nakłada się na

  • świeżo nałożona nieoszlifowana farba (krócej niż 30 minut) lub
  • wysuszyć i przeszlifować P500. Jeśli chcesz szlifować drobniej, gwarancja dobrej wydajności nie jest już gwarantowana.

Warstwa nawierzchniowa jest zawsze nakładana w 2 warstwach, z pewnym odstępem czasowym, aby pierwsza warstwa mogła „stwardnieć” i uniknąć kapania.
W zależności od temperatury przedział czasowy wynosi od 7 do 10 minut.
Nie zaleca się lakierowania więcej niż 2 warstw podczas procesu lakierowania, ponieważ spowoduje to obniżenie poziomu połysku, a nie jego zwiększenie.

Powłoka wierzchnia puszki Stardust Bike ma u podstawy przycisk, który należy wcisnąć, aby rozpylić aerozol: naciśnij kilka razy czerwony przycisk, aż zostanie całkowicie wciśnięty, a następnie potrząsaj aerozolem przez 30 sekund. Najlepiej odczekać 2 minuty przed użyciem.
Użyć lakieru nawierzchniowego w ciągu 30 minut od naciśnięcia przycisku.


Odporność na uderzenia i ryzyko rozwarstwienia


Lakiery nawierzchniowe Stardust Bike 2K są odporne na wszystko: wodę, detergenty, chemikalia i paliwa, zarysowania i otarcia, nie żółkną.
Aby być odpornym na zarysowania, nawierzchnia rowerowa musi być albo bardzo twarda, albo elastyczna.
Przy stałym narażeniu na odpryski kamienia twarda warstwa nawierzchniowa może pękać i pękać.
Aby temu zaradzić, lakiery nawierzchniowe Stardust Bike FLEX UHS zawierają dodatki uplastyczniające i uelastyczniające, podobnie jak zderzaki ciężarówek, które pochłaniają uderzenia bez pękania.

Rozwarstwienia :
Żaden lakier nawierzchniowy nie spływa samoistnie ani po wstrząsie. Jeśli dojdzie do rozwarstwienia, przyczyną jest zła aplikacja:
Albo nośnik nie jest odpowiedni dla tej warstwy nawierzchniowej (plastik, węgiel, aluminium...)
Lub warstwa nawierzchniowa została nałożona na farbę lub podkład, które nie zostały odpowiednio przeszlifowane.
Jeżeli warstwa nawierzchniowa odkleja się wraz z farbą, to wada przyczepności występuje pomiędzy farbą a podłożem.

Wskazówka dotycząca techniki lakierowania w aerozolu


Nałóż warstwę nabłyszczającą ruchem w przód iw tył, trzymając puszkę ze sprayem w odległości 15 cm od ramy roweru. Zawsze utrzymuj spray w ruchu. Kluczem do udanego polerowania jest nałożenie maksymalnej ilości: zbyt mała ilość pasty spowoduje utratę połysku lub „skórki pomarańczy”, a zbyt duża ilość pasty spowoduje zacieki.
Zalecamy korzystanie z naszego uchwytu do rozpylacza w aerozolu dostępnego na dole strony.
Nie lakierować w deszczową pogodę, w przeciwnym razie blask zostanie utracony podczas procesu suszenia.
Aby uniknąć kurzu i brudu podczas suszenia, wybierz dzień bez wiatru i zwilż podłogę i otaczające ściany.
Lakier najlepiej w temperaturze od 15 do 25°C.

* Definicja „systemu malarskiego”


Odnosi się to do procesu składającego się z etapów i technik tworzenia powłoki (na metalowej, aluminiowej, karbonowej ramie roweru), służącej zarówno jako ochrona ramy (utlenianie), jak i estetyczne i dekoracyjne wykończenie.
Przykład: podkład + farba + warstwa nawierzchniowa

Nazywamy „systemem 1K” wszystkie systemy obejmujące farbę bazową + warstwę nawierzchniową.
Natomiast farba dwuskładnikowa (2K) jest zarówno farbą, jak i warstwą nawierzchniową w jednym kroku.

Systemy 1K znajdują zastosowanie w świecie malowania rowerów, a także w przemyśle motoryzacyjnym.
W systemie 1K:
Farba bazowa jest jednoskładnikowa (1K)
Warstwa nawierzchniowa jest dwuskładnikowa (2K)

Stosowane są te same farby, a odporność systemu zapewnia nawierzchniowa warstwa nawierzchniowa.

Jak usunąć zacieki z lakieru nawierzchniowego?

W przypadku przeładowania lub polakierowania w zbyt niskiej temperaturze, warstwa nawierzchniowa „ześlizguje się” i kapie.
Aby naprawić te defekty, krople muszą stwardnieć przez kilka dni. Następnie możesz szlifować wodą i papierem ściernym P500, wykonując delikatne ruchy obrotowe, na górze kroplówki. Ważne jest, aby użyć mini klina, a do tego można użyć płaskiej gumki.
Następnie polakieruj powierzchnię lub całą ramę, wcześniej oczyszczoną P500.

Bezpieczeństwo :
Produkty łatwopalne i szkodliwe. Przed użyciem zapoznaj się z kartami charakterystyki.
Zawsze pracuj z wystarczającym wyciągiem / cyrkulacją powietrza i maską malarską.


No customer reviews for the moment.

Write your review

Stardust Bike lakier nawierzchniowy do rowerów w sprayu, połysk i mat, wysoka odporność

Stardust Bike lakier nawierzchniowy do rowerów w sprayu, połysk i mat, wysoka odporność

Dwuskładnikowy spray o wysokiej odporności na rowery

Do lakiery nawierzchniowe z gamy Stardust Bike:

BIKE-830       Lakier nawierzchniowy UHS
BIKE-821      SATYNOWANY LAKIER
BIKE-822     EKSTRA MATOWA WARSTWA NAWIERZCHNIOWA
BIKE-FLEX     ELASTYCZNA NAWIERZCHNIA
BIKE-8010      1K LAKIER NAWIERZCHNIOWY
BIKE-P510     WĘGLOWA POWŁOKA NAWIERZCHNIOWA
BIKE-UV  LAKIER ANTY-UV

BIKE-MAT      1K LAKIER MATOWA

Write your review

Produkty powiązane

29 innych produktów w tej samej kategorii:

OSTATNIO PRZEGLĄDANE

Menu

Top