Inne rodzaje lakierów samochodowych obejmują lakiery do samochodów zabytkowych. Główne prace wykończeniowe to lakierowanie karoserii, a także renowacja chromu. Renowacja samochodów zabytkowych to pasja tysięcy kolekcjonerów w Europie.
Oferujemy lakiery do samochodów zabytkowych. Są to głównie lakiery poliuretanowe 2K, przygotowywane przez naszy...
> Czytaj dalejInne rodzaje lakierów samochodowych obejmują lakiery do samochodów zabytkowych. Główne prace wykończeniowe to lakierowanie karoserii, a także renowacja chromu. Renowacja samochodów zabytkowych to pasja tysięcy kolekcjonerów w Europie.
Oferujemy lakiery do samochodów zabytkowych. Są to głównie lakiery poliuretanowe 2K, przygotowywane przez naszych kolorystów według receptur głównych producentów samochodów (nasze bazy danych zawierają wszystkie kody kolorów od lat 40. XX wieku). W tamtym czasie nie było (lub prawie nie było) lakierów z masą perłową lub aluminium. Były to zasadniczo nieprzezroczyste i błyszczące lakiery wykończeniowe.
Nasze produkty do przygotowania przed malowaniem:
Znajdź dalej na tej stronie nasze podkłady do „wypełniania” i „powierzchniowania” powierzchni z defektami. Nasze specjalne podkłady do blach i karoserii zapewniają dobrą przyczepność i ochronę przed rdzą.
Uzupełniamy naszą ofertę podkładów, farb i lakierów bezbarwnych o pełną gamę materiałów malarskich i eksploatacyjnych: od pistoletów lakierniczych po produkty i narzędzia do polerowania i polerowania, w tym ściereczki i materiały ścierne.
Jeśli chodzi o renowację chromu w zabytkowych samochodach, chodzi o wewnętrzne części samochodowe (listwy, klamki, różne elementy...) i zewnętrzne (kołpaki, zderzaki, listwy).
Znalezienie firm, które mogą zdjąć powłokę, piaskować, a następnie chromować części za pomocą procesów galwanizacji, jest najlepszym rozwiązaniem, jeśli masz środki, jeśli znajdziesz wykwalifikowanego fachowca i jeśli masz cierpliwość, aby czekać w kolejce.
Aby wybrać i zamówić farbę do swojego zabytkowego samochodu, przejdź poniżej do strony produktu prezentującej farbę 2K w kolorze producenta.
Wszystko, co musisz zrobić, to wybrać opakowanie w ilości wystarczającej do ilości malowanej powierzchni.
Produkty oferowane są jako „zestaw”, co oznacza, że wszystko jest w zestawie: farba 2K, utwardzacz i rozcieńczalnik. Możemy wykonać dowolny kolor farby do zabytkowych pojazdów.
Oblicz wydajność nakładania farby na zabytkowy pojazd
Aby nałożyć naszą farbę 2K w dwóch warstwach: licz na 10 m² / litr i na warstwę.
Stardust oferuje alternatywy dla efektów chromu. Procesy te bardzo się od siebie różnią. Nie ma łatwych, niedrogich, idealnych rozwiązań zapewniających 100% efekt chromu.
Mamy trzy rozwiązania dla części chromowanych w zabytkowych samochodach: chromowanie szczotkowe (łatwe i przyjemne, ale mało odporne), lakierowanie natryskowe (najlepszy kompromis, ponieważ łatwe i odporne), srebrzenie (niezbędny sprzęt, chemikalia, złożony proces).
Srebrzenie to jedyna technika, która tworzy lśniące i prawdziwe chromowanie: efekt nie jest bardzo odporny na promieniowanie UV, ale jest całkowicie odpowiedni dla samochodu, który będzie od czasu do czasu na drodze.
Jeśli weźmiemy przykład 2CV lub innych zabytkowych samochodów, w tamtym czasie niekoniecznie istniały lakiery bezbarwne o połysku takim jak dzisiaj!
Rozsądnie jest wybrać mniej błyszczący lakier bezbarwny, taki jak półmatowy lub satynowy, aby nie zakłócać starego charakteru i ogólnego wyglądu pojazdu.
Niestety, nie możemy Ci pomóc, jeśli znasz tylko markę i rok, ponieważ nawet w tamtym czasie kody kolorów lakierów były już bardzo liczne.
Jednak nasz kolorysta pomoże Ci najlepiej, jak to możliwe, dostarczając listę możliwych odniesień. Najlepiej, jeśli nie znasz dokładnego kodu koloru, zarejestruj się na forum poświęconym Twojemu zabytkowemu samochodowi i porozmawiaj z innymi właścicielami.
Lakier 2K
Efekt chromu do lakieru samochodowego i motocyklowego
Lakier bazowy 1K do samochodów
Lakier samochodowy tuningowy
.
.
.
.
.