Nowy produkt
Farba motocyklowa KYMCO: wszystkie kolory fabryczne
Formułujemy wszystkie Twoje kody kolorów i dostarczamy w ciągu 48-72 godzin w Europie.
Do wyboru kilka wersji:
- 250ml rozcieńczony
- 500ml rozcieńczony
- ZESTAW 1L: 0,5L czystej wody + 0,5L rozcieńczalnika
- ZESTAW 2L: 1L czystego płynu + 1L rozcieńczalnika
- Spray 400ml
- 3 spraye 400ml
- zestaw 3 spraye 400ml + 2 lakiery w sprayu 2K 290ml
Na tej stronie możesz zamówić swoją farbę Kymco: aby złożyć zamówienie wystarczy wybrać format aerozolu/lub garnka (jeśli dysponujesz pistoletem lakierniczym lub powierzasz pracę lakiernikowi).
Zrób swój koszyk, wybierz metodę wysyłki (zalecamy punkt przekaźnikowy, aby uzyskać bardziej ekonomiczną cenę i bezpieczniejszą dostawę), a następnie wyślij nam swój kod koloru Kymco e-mailem
Kod koloru Kymco
W naszym oprogramowaniu kolorystycznym znajdują się setki referencji, wśród których nie ma możliwości sortowania według modelu motocykla. Dlatego konieczne jest podanie nam kodu, ponieważ nie możemy go znaleźć w zależności od modelu motocykla lub jego roku.
Możesz dowiedzieć się o tym kodzie koloru, kontaktując się ze swoim sprzedawcą lub odwiedzając fora specjalizujące się w marce Kymco.
Prezentacja naszej farby Kymco
Zapewniamy farbę wiernie dopasowaną do oryginalnej, fabrycznej kolorystyki.
Nasza farba jest farbą rozpuszczalnikową w formule „1C* lakier bazowy matowy”:
Ten proces malowania zawsze obejmuje nałożenie farby jednoskładnikowej*, po której następuje etap lakierowania. Jest to zatem farba dwuwarstwowa (2 etapy)
Roztwór
Nasza farba jest dostarczana już rozcieńczona do małych doniczek i jest dostarczana w czystej postaci do zestawów (rozcieńczalnik osobno)
Do tych 2 etapów można dodać etap przygotowawczy: gruntowanie
Ogólnie rzecz biorąc, zaleca się nałożenie podkładu z następujących powodów:
stworzenie jednorodnego kolorowego tła
stworzenie idealnie gładkiego tła i usunięcie rys
z uwzględnieniem daty producenta*
W przypadku kolorów Kymco często zaleca się posiadanie specjalnego podkładu, który może być biały, czarny lub w różnych odcieniach szarości. Poinformujemy Cię i automatycznie podamy kolor pasujący do Twojego lakieru Kymco.
Czasami odcień marki KYMCO jest wyjątkowy i wymaga nałożenia trzeciej warstwy.
Ten rodzaj farby nazywany jest farbą trójwarstwową, która składa się z 2 różnych warstw i lakieru. Nasz zespół powiadomi Cię w takim przypadku.
Właściwości i zalety
Farby na bazie rozpuszczalników są znacznie bardziej odporne i trwałe na przestrzeni lat w porównaniu do farb Hydro (na bazie wody) stosowanych w warsztatach blacharskich.
Mają także inne bardzo wyraźne zalety, takie jak łatwa aplikacja i brak kapania, łatwe szlifowanie, szybkie schnięcie.
Podczas ich stosowania należy przestrzegać wskazówek bezpieczeństwa.
Wsparcie techniczne i kolorymetria
Nasz zespół specjalistów jest do Twojej dyspozycji, aby odpowiedzieć
w przypadku pytań technicznych: technika@stardustcolors.com
w przypadku pytań dotyczących kolorów Kymco:colors@stardustcolors.com
Zasięg i zużycie
Siła krycia farby różni się w zależności od koloru.
na pokrycie 1 m² potrzeba około 250 ml wstępnie rozcieńczonej farby
W przypadku wersji aerozolowych o pojemności 400 ml potrzebny jest jeden aerozol na 0,4 m²: zawartość farby w sprayu i zasadniczo składa się z gazu.
Przewodnik techniczny
1 / przygotowanie podpory
Konieczne jest lekkie przeszlifowanie papierem ściernym o ziarnistości 500. Nie jest to w żaden sposób kwestia zdzierania, ale raczej stworzenia idealnych warunków do przylegania farby.
W przypadku zarysowań lub uderzeń należy zastosować szpachlówkę i podkład wypełniający. Szpachlówka przeznaczona jest do rys i dziur głębszych niż ½ mm.
Przed malowaniem powierzchnia musi być idealnie czysta. Od tego będzie zależeć sukces Twojego malarstwa. Tuż przed dotarciem do powierzchni należy ją przeszlifować, odtłuścić i odkurzyć.
2/ nałożenie farby
Farbę dobrze wymieszaj, szczególnie spód garnka, aby rozprowadzić pigmenty z masy perłowej.
Używać pistoletu malarskiego z dyszą od 0,8 mm do 1,4 mm
Pomaluj kilka cienkich warstw. Pomiędzy każdą warstwą odczekaj kilka minut, aby odparowało. Nakładaj lekkie warstwy, od lewej do prawej, a następnie od prawej do lewej, aż do całkowitego pokrycia podstawy.
Można nakładać lakier bez szlifowania, pod warunkiem, że zostanie on nałożony przed upływem 30 minut, nazywa się to aplikacją „mokre na mokre”.
Rada :
Zawsze pracuj w suchym i umiarkowanym środowisku (od 15 do 25°C)
W niskich temperaturach należy pozostawić więcej czasu pomiędzy kolejnymi warstwami, aby uniknąć zacieków.
W przypadku wysokiej temperatury użyj naszego wolnego rozcieńczalnika.
Lakier
W motocyklu stosujemy lakier samochodowy. Nie ma potrzeby dodawania dodatku UV ani dodatku zmiękczającego. Z naszej szerokiej oferty lakierów profesjonalnych polecamy, najprościej mówiąc, lakier w garnku lub aerozolu UHS 830, który jest lakierem zarówno wydajnym, niezawodnym, jak i łatwym w aplikacji. Umożliwia także trapracuj o każdej porze roku dzięki 3 dostępnym poziomom temperatury.
Aby pomyślnie ukończyć malowanie retuszowe lub kompletny projekt malowania motocykla Kymco, polecamy te dodatkowe produkty:
rozcieńczalnik do czyszczenia*
arkusz ścierny P500*
odtłuszczacz*
podkładka samoprzylepna*
podkład* (w niektórych przypadkach):
lakier (koniecznie)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
.
.
.
.
.